Picasso en Tiffany

Ik ben hier om te zeggen dat Picasso, die is niet onze indruk, en zijn dochter, de wereldberoemde designer sieraden Paloma Picasso • (Paloma Picasso) Voorzitter, met het gen en de invloed van Picasso, Pa Loma • Picasso's begrip van de kunst Onnodig te zeggen dat de sleutel is te verteren en de schoonheid van onze show te begrijpen voor ons.

Was in staat om te spelen in de handen van veel van de wereld, slechts een van deze juwelen, kunnen mooi design, uitstekende techniek,tiffany
niet helpen, maar denk van Paloma Picasso • de evaluatie van deze serie, alleen Tiffany naar mijn ontwerp voldoen. Inderdaad, die het ontwerp Paloma Picasso • Als er geen Tiffany's ambachtslieden misschien voor altijd alleen op papier blijven als een souvenir, natuurlijk, hebben zo'n ontwerp Paloma Picasso • Master Difu Benny, die verzamelde veel kostbare stenen moeten hun best van het licht spelen, dit is een nieuwe sieradenlijn Tiffany Paloma's Venezia.

Paloma Picasso • houdt van reizen, Paloma's Venezia serie inspiratie uit haar vele one-stop reizen, Venetië. Paloma's Goldoni serie sierlijke smeedijzeren poorten van het Venetië inspiratie. Ijzeren poort ontwerp legt perfect de ultieme luxe om de schoonheid, de inspiratie van het Guggenheim Museum (Guggenheim Museum) De decoratieve smeedijzeren tot een fijn sieraden op de zachte curve van complexe patronen.

Paloma's Luce familie is heel natuurlijk om tetiffany & co
denken van Venetië historische gewelfde dak naar beneden vallen op de fancy opknoping kroonluchter. Spiraal spiraal kroonluchter, heeft mevrouw Picasso gegeven geweldige inspiratie voor haar zeer grote vindingrijkheid aan een verscheidenheid van dynamische stroom lijn van de hangers maken. Mevrouw Picasso is ook voor deze serie presenteert de manchet, boog ringen en diamanten oorbellen.