Nigel Luk: Cartier luxe marketing monsters

18 jaar geleden als de eerste groep naar de Chinese markt, luxe merken, in te voeren is nu niet tevreden met de Cartier merk van first-mover advantage, maar ook een snelle roll-out te slaan. Toen Tiffany, Boucheron sieraden reuzen, zoals de 's werelds vijf full-landde in China, het gezicht van de concurrentie, is Cartier lange tijd goedtiffany & co
dacht: '. Ze slechts vijf winkels, we hebben 30, die wordt uitgevoerd in het voordeel te pakken'

Echter, in een snel veranderende luxe markt, kan niemand garanderen een duurzame een keer bereikt kan briljant zijn. Vooral na 2005, totale retail Chinese markt, de openstelling van de diamant, de diamant familie van Frankrijk, de Verenigde Staten diamant ster Ji, Hong Kong, Chow Tai Fook, TSL en andere diamanten juwelen bedrijven verhuizen naar het vasteland, de concurrentie heeft niet alleen verblijf in de promotie van het merk, is het houden van de keten uitbreiding van de banner op de markt te grijpen.

In deze competitieve situatie, de ontdekking en opgraving van een specifiek klantenbestand, en een unieke manier van invloed optiffany
het klantenbestand, marketing, ondersteuning van lijn winkels, een Cartier alleen gevoelig voor de 'cheetah' geheime wapen concurrentievoordeel te behalen. 'Cartier het potentieel van nieuwe consumenten kraan, en begeleiden de behoeften van de klant onmiddellijk, en spaart geen moeite om kanalen uit te breiden, om tot de oprichting van stabiele markt das.' Cartier Far East District Chief Executive Nigel Luk gezegd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!