Ondergedompeld in de koude en zachte, "Silver Empire"

Sprankelende edelstenen en edele metalen, zonder de kleur, de zilveren sieraden industrie lijkt uit te maken weinig opmerkelijk, maar de taaiheid klasse van de pariteit van dit materiaal in de handen van de ontwerper met een zilversmid, maar het veranderen van de houding duizenden, Guanghua ingetogen luxe stijl .
Queensland Hof van Christofle zilverwerk familie van elegante luxe

Christofle zilverwerk is de aangepaste gestart. In 1830, de familie oprichter, de heer CharlesChristofle naar de juwelier in Parijs begonnen met dit Franse merk geschiedenis van Queen's koninklijke familie te creëren. Na die 170 jaar, Christofle heeft zijn uitstekende vakmanschap en innovatief design de wereldtiffany
veroverde, niet alleen met succes zichzelf gevestigd als een 'leverancier van de Royal Queen', maar ook door tal van koningen en edelen van alle leeftijden. Dus, 's werelds luxe hotels, restaurants, cruiseschepen, en zelfs de Franse presidentiële paleis en de Europese Gemeenschap hoofdkantoor in Brussel, kan men een low-key luxe Christofle Queensland rechter figuur.

Tiffany Tiffany & Co Altijd een klassieker

Denk aan zilver, veel mensen de geesten van de eerste naam uit angst dat niet-Tiffany perfect. Hoewel deze werd opgericht in 1837, begon als een zakelijke briefpapier en ambachtelijke winkels, en nu zijn we praten over meer is dat het duur is, zes klauw set diamanten ring, maar het concept van de eerste 925 zilver, maar door Tiffany komen. In de booming jaren 1830 in New York, Tiffany cutting-edge denken en snelle ontwikkeling van de Amerikaanse industrie, vrij van de versierde Victoriaanse gekunsteldheid. Twee jonge ondernemers • • Charles Louis Tiffany (CharlesLewisTiffany) en John • Young (JohnYoung),tiffany & co
geïnspireerd door de natuur, geïnspireerd, in het product besteed aan eenvoudige, elegante stijl en heldere harmonie. In het eerste systeem van de borden en zilveren bestek en andere servies, sieraden en de daaruit voortkomende producten, zijn deze stijlen uitgegroeid tot een tijdloos Tiffany ontwerp. De buitengewone cast van Tiffany stijl uitstekende smaak en elegante mode oprichter status. 1867 Paris World's Fair, Tiffany & Co voor de eerste keer won internationale erkenning. Bedrijven beschikken over geavanceerde productieproces tot een hoge zilveren awards te krijgen, en dit is de eerste keer ooit in de Verenigde Staten door een buitenlandse design bedrijf zo hoog van de jury en waardering.

Nigel Luk: Cartier luxe marketing monsters

18 jaar geleden als de eerste groep naar de Chinese markt, luxe merken, in te voeren is nu niet tevreden met de Cartier merk van first-mover advantage, maar ook een snelle roll-out te slaan. Toen Tiffany, Boucheron sieraden reuzen, zoals de 's werelds vijf full-landde in China, het gezicht van de concurrentie, is Cartier lange tijd goedtiffany & co
dacht: '. Ze slechts vijf winkels, we hebben 30, die wordt uitgevoerd in het voordeel te pakken'

Echter, in een snel veranderende luxe markt, kan niemand garanderen een duurzame een keer bereikt kan briljant zijn. Vooral na 2005, totale retail Chinese markt, de openstelling van de diamant, de diamant familie van Frankrijk, de Verenigde Staten diamant ster Ji, Hong Kong, Chow Tai Fook, TSL en andere diamanten juwelen bedrijven verhuizen naar het vasteland, de concurrentie heeft niet alleen verblijf in de promotie van het merk, is het houden van de keten uitbreiding van de banner op de markt te grijpen.

In deze competitieve situatie, de ontdekking en opgraving van een specifiek klantenbestand, en een unieke manier van invloed optiffany
het klantenbestand, marketing, ondersteuning van lijn winkels, een Cartier alleen gevoelig voor de 'cheetah' geheime wapen concurrentievoordeel te behalen. 'Cartier het potentieel van nieuwe consumenten kraan, en begeleiden de behoeften van de klant onmiddellijk, en spaart geen moeite om kanalen uit te breiden, om tot de oprichting van stabiele markt das.' Cartier Far East District Chief Executive Nigel Luk gezegd.

Kantoor in de provincie helft van de prijs kopers aan diamanten, meestal jonge internetgebruikers kopen

Online-handel geeft de minderjarige de totale indruk. In feite, besteden zo veel als duizend goud of zelfs honderden duizenden gebruikers op het internet om meer sieraden te kopen. Binnenlandse netbeheerders om een ??grootschalige diamant 'mouse + cement' te ontwikkelen op nieuwe manieren, om de verkoop en de winkel-netwerk in combinatie met het netwerk marketing bedrijf, geeft nu toe ver beneden het aandeel van de omzet, de meeste mensen nog steeds op zoek naar het internet, entiteiten winkels.

Diamond Management Office van China (DAC) meldde dat in 2009, na de U. S. China heeft zich ontwikkeld tot de tweede grootste diamant consumentenmarkt. En van het China Internet Network Information Center rapport toont aantiffany
dat online winkelen Chinese gebruikers van 87,88 miljoen in de eerste helft van 2009, het totale bedrag van de online winkel van China en uitgaven van 25 miljard dollar bereikt, terwijl het aandeel van online sieraden aankopen, maar ook van 8% naar 11 %.

Deskundigen voorspellen dat de komende 3 tot 5 jaar is het aandeel van de binnenlandse Internet sieraden verkoop zal 320 miljard yuan te bereiken. Sieraden e-commerce in de Verenigde Staten, de geboorteplaats van de wereld, online verkoper Blauwe Nijl (BlueNile), ICE en de andere netbeheerders verkoop van diamant heeft een invloed op de traditionele sieraden merken, zoals traditionele merk Tiffany had ook begonnen met het netwerk kanalen te ontwikkelen. In China, rond 2002, begon te komen uit de diamant e-commerce wordt steeds meer een 'sunrise-industrie.' De afgelopen twee jaar, elk jaar tientallen jonge diamant netwerkexploitanten, groot en klein, omdat het aantal netbeheerders honderden diamanten, en er waren slechts 500 Taobao,tiffany & co
en de mainstream merken hebben 20 diamanten netbeheerders nummer.

Kantoorgebouw aan diamanten te verkopen

Xianfu Tang had een drukke Nieuwjaar. Hij is de meest beroemde diamanten, een diamant netwerkbeheer van vogels in Guangzhou, Chinees Nieuwjaar bij veel mensen diamanten sieraden, diamanten vogels gebouw in Victoria Square, de ervaring van de 22 centra kregen een aantal klanten elke dag te kopen. Het Experience Center heeft 21 medewerkers, Chinees Nieuwjaar op feestdagen is dit hun drukke seizoen.

Ondergedompeld in de koude en zachte, "Silver Empire"

Sprankelende edelstenen en edele metalen, zonder de kleur, de zilveren sieraden industrie lijkt uit te maken weinig opmerkelijk, maar de taaiheid klasse van de pariteit van dit materiaal in de handen van de ontwerper met een zilversmid, maar het veranderen van de houding duizenden, Guanghua ingetogen luxe stijl .

Queensland Hof van Christofle zilverwerk familie van elegante luxe

Christofle zilverwerk is de aangepaste gestart.tiffany
In 1830, de familie oprichter, de heer CharlesChristofle naar de juwelier in Parijs begonnen met dit Franse merk geschiedenis van Queen's koninklijke familie te creëren. Na die 170 jaar, Christofle heeft zijn uitstekende vakmanschap en innovatief design de wereld veroverde, niet alleen met succes zichzelf gevestigd als een 'leverancier van de Royal Queen', maar ook door tal van koningen en edelen van alle leeftijden. Dus, 's werelds luxe hotels, restaurants, cruiseschepen, en zelfs de Franse presidentiële paleis en de Europese Gemeenschap hoofdkantoor in Brussel, kan men een low-key luxe Christofle Queensland rechter figuur.

Tiffany Tiffany & Co Altijd een klassieker

Denk aan zilver, veel mensen de geesten van de eerste naam uit angst dat niet-Tiffany perfect. Hoewel deze werd opgericht in 1837, begon als een zakelijke briefpapier en ambachtelijke winkels, en nu zijn we praten over meer is dat het duur is, zes klauw set diamanten ring, maar het concept van de eerste 925 zilver, maar door Tiffany komen. In de booming jaren 1830 in New York, Tiffany cutting-edge denken en snelle ontwikkeling van de Amerikaanse industrie, vrij van de versierde Victoriaansetiffany & co
gekunsteldheid. Twee jonge ondernemers • • Charles Louis Tiffany (CharlesLewisTiffany) en John • Young (JohnYoung), geïnspireerd door de natuur, geïnspireerd, in het product besteed aan eenvoudige, elegante stijl en heldere harmonie. In het eerste systeem van de borden en zilveren bestek en andere servies, sieraden en de daaruit voortkomende producten, zijn deze stijlen uitgegroeid tot een tijdloos Tiffany ontwerp. De buitengewone cast van Tiffany stijl uitstekende smaak en elegante mode oprichter status. 1867 Paris World's Fair, Tiffany & Co voor de eerste keer won internationale erkenning. Bedrijven beschikken over geavanceerde productieproces tot een hoge zilveren awards te krijgen, en dit is de eerste keer ooit in de Verenigde Staten door een buitenlandse design bedrijf zo hoog van de jury en waardering.

Introduced 's werelds top tien merken in sieraden

Een Cartier

Dit was de Britse koning Edward VII als 'koning van juweliers, juwelier van de koningen ', het beroemde merk in meer dan 150 jaar, gemaakt vele werken van verblindende beauty.These werken zijn niet alleen creatief boutique sieraden te kijken, maar hebben ook een hoge artistieke waarde Het is de moeite waard nadenken waardering,tiffany
vaak ook te wijten aan het eigendom van beroemdheden, die waren bedekt met een laagje legende hebben. Prins besteld uit India, de grote ketting, de hertogin van Windsor om de lijn hand in hand gaan met de tijger-vormige glazen, en vol van grote schrijvers Cocteau zwaard symbool van de Franse Academie, Cartier een andere legende vertelt een verhaal.

Twee. TIFFANY

18 september 1837, Charles Lewis Tiffany leningen 1.000 dollar als kapitaal, 259 Broadway in New York City, opende een bedrijf genaamd Tiffany & Young's briefpapier en de dagelijkse boutique, opende de dag van de omzettiffany & co
is slechts 4,98 dollar, aan Charles Lewis Tiffany stierf in 1902, wanneer de woning achtergelaten 35 miljoen dollar. Geen rijkdom uit de hemel vallen, van een kleine briefpapier boutique om vandaag 's werelds grootste sieraden bedrijven, 'classic' is synoniem geworden met TIFFANY, want er zijn te veel mensen trots zijn om sieraden TIFFANY te dragen die is neergelegd bij een gemeenschappelijke geschiedenis van de ontwikkeling, zodat ver.

Jewelry kijken sieraden aan de geschiedenis van de top tien merken tonen

I. Cartier, dit was de Britse koning Edward VII als 'koning van juweliers, juwelier van de koningen ', het beroemde merk in meer dan 150 jaar, gemaakt vele werken van oogverblindende schoonheid. Deze werken zijn niet alleen creatief boutique sieraden te kijken, maar ook een hoge artistieke waarde, het is het waard nadenken waardering, vaak ook te wijten aan het eigendom van beroemdheden, die waren bedekt met een laagje legende hebben. Prins besteld uit India, de grote ketting, de hertogin van Windsor om de lijn hand in hand gaan met de tijger-vormige glazen, en vol van grote schrijvers Cocteau zwaard symbool van de Franse Academie, Cartier een andere legende vertelt een verhaal.

Twee. TIFFANY1837 18 september Charles Lewis Tiffany leningen aan 1,000 dollar als kapitaal, 259 Broadway in New York City,tiffany
opende een bedrijf genaamd Tiffany & Young's boetiek briefpapier en het dagelijks gebruik, alleen opende de dag van de omzet van 4,98 dollar, naar Charles? Lewis? Tiffany stierf in 1902, toen de woning achtergelaten 35 miljoen dollar. Geen rijkdom uit de hemel vallen, van een kleine briefpapier boutique om vandaag 's werelds grootste sieraden bedrijven, 'classic' is synoniem geworden met TIFFANY, want er zijn te veel mensen trots zijn om sieraden TIFFANYthat dragen is neergelegd bij een gemeenschappelijke geschiedenis van de ontwikkeling tot nu toe .

Drie. ENZO diamant staat voor standvastige liefde, is altijd beschouwd als een gave van de liefde emotionele getuigenis over de verkiezing van de goederen. Als een gevolg hiervan zal de diamant uiteraard uitgegroeid tot de meest besproken in september in een kostbaar en mooi. Liefde ieder paar uniek is, ieder een prachtige combinatie moeten ook de meest bijzondere, meer hoop herdenken de oude diamant schitterentiffany & co
in hun eigen lichaam en de unieke schoonheid van de meest bescheiden! Genoteerd op de Amerikaanse Nasdaqbackground van de sterke merken van de onderneming hebben de mogelijkheid om ENZO het bereiken van uw dromen, met de ontwrichtende technologie sprong voorwaarts voor de diamant, de internationale super-designer mix van oude Chinese gunstige voorhoede ontwerp, zodat ENZO88 verdiende dit seizoen de helderste emotionele embleem!

Leuk Tibet: Tibetaanse sieraden je leren om zilver te kopen tips

Een Tibetaanse sieraden:

? Tibet Tibetaans Tibetaans zilveren armbanden zijn meestal gemaakt van koper, gegraveerd met het Sanskriet, er zijn zowel eenvoudige en enigszins mysterieuze sfeer. Hoed van Lhasa, de Tibetaanse plateau vrienden wordt gebruikt om de wind en zand te blokkeren. Gezin moet weten hoe mode en kleding die ze ? kleur afgestemd te gebruiken. Tibetanen dragen zilveren halvemaan, een symbool van kuisheid entiffany
zilver ingelegd agaat stenen, zijn er gezegend gunstige betekenis van welzijn. Rood blauw sieraden gebaseerd Cangshi ? zowel de vrije en makkelijk te verbergen met een oprechte, je zal laten zien zijn sterke gevoel van overleven diepe trillingen.

Van bijzonder belang is dat, voor de echte komen uit Tibet, Tibetaanse sieraden, accessoires, zoals Mao Niugu productie-, lijnen over het algemeen negatief zijn, terwijl de imitatie is dat niet. Een ander voorbeeld is de Tibetaanse Tibetaans zilver of koper armbanden, moet het bovenstaande patroon via attachment de 'Roberts' naar hun werk, in plaats van carving of overdruk gemaakt.

Twee zilveren:

925 is eigenlijk 92,5% zilver gehalte vantiffany & co
zilver producten. 925 ten behoeve van de zuiverheid van zilver. Dit is de hoogste zuiverheid zilver, het is hetzelfde als de zuiverheid van het goud 999. Omdat fijn zilver is te zacht en makkelijk geoxideerd, temeer daar het bedrijf opgericht 925 zilver tiffany heeft 925 Zilver Zilver internationaal werd erkend.

Zilver is een actief metaal, eenvoudig en zwavel in de lucht van een chemische reactie, het zilver zwart. Draag daarom zo weinig mogelijk wanneer ze in contact met lucht, niet een plaats in de chemische concentratie van het gas te dragen. Blootstelling aan zwavel zeep, moet u onmiddellijk veeg droog. Zweet chloride van zilver worden ook beïnvloed.

Fan of beweging was zoet meisjestijd 2NE1 andere kleding Analyse

Laat kinderen van meisjes, Xu Yin, Tiffany, Jessica, 4 minuten van Xuan Ya, WonderGirls Yu Bin en Zhao Xi,tiffany andkara Pukui Li, 2NE1 de leden van de Kong Minzhi, Spring Park, Sandara, naschoolse Pujia Xi, in het dagelijks leven, hoe de mode te dragentrend, en hun eigen stijl, is een van de eeuwige thema van de vrouw.Sterren zijn altijd cutting-edge trends in de mode figuur, als je de nieuwste trends in kleding seizoen kennen, naast de modebladen, de actrice is leerstijl van kleden, van hen kunnen we de meest populaire te lerenkleding met.

SNSD leden toestaan ??dat hun kinderen vol met hot pants benen slank compact, zwarte schoenen zijn ooktiffany and comgebundeld in Rome deze zomer de meest populaire enkel product.Tiffany's witte katoenen Wawa Shan geven mensen een mooie, zoete gevoel.